Візитна картка



Лисюк
Олександр Васильович

Дата народження: 03.12.1977

тел. 067 26 20 949;
email: lysyuk_olexandr@ukr.net, lysyuk.olexandr@gmail.com;

Освіта вища, в 2000 р. закінчив історичний факультет Волинського державного університету імені Л. Українки.

Спеціальність за дипломом «Історія» кваліфікація історика, викладача історії;

Стаж роботи: 15 років;

Місце роботи: Мирославська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня імені О.І. Онишка
Посада: вчитель історії та правознавства, вчитель образотворчого мистецтва;

Категорія: «Спеціаліст вищої категорії», звання «Старший вчитель»;

Проблемна тема: «Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії», «Виховання патріотизму на уроках історії»;

Педагогічне кредо: «Навчати не для школи, а для життя»;

Нагороди: Диплом Управління освіти і науки Житомирської ОДА№ 65 від 16.02.2007.,
Диплом Управління освіти і науки Житомирської ОДА №140 від 13.04.2012.,
Грамота Управління освіти і науки Житомирської ОДА №153 від 05.06.2011., Грамота Управління освіти і науки Житомирської ОДА 2012р.,
Грамота Відділу освіти Бердичівської райдержадміністрації  №160 від 22.03.2013.,
Грамота Відділу освіти Бердичівської райдержадміністрації  №119-заг. від 22.09.2015.


Життєве кредо: «Кожен коваль свого щастя»





У 2000 році закінчив історичний факультет Волинського державного університету імені Лесі Українки за спеціальністю «Історія», здобувши кваліфікацію історика, викладача історії. Педагогічний стаж 15 років. Трудову діяльність розпочав на посаді вчителя Закутинецької ЗОШ І-ІІ ст., з 2002 року роботу вчителя поєднував з посадою заступника директора з навчально -виховної роботи в даній школі. З 2005 року – на посаді вчителя історії та правознавства Мирославської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. О.І. Онишка. Програма з історії  в 10-11 класах даної школи викладається на профільному рівні. За результатами попередньої атестації 2010 року встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», присвоєно звання «старший вчитель».
Моє педагогічне кредо - «Навчати не для школи , а для життя». Виходячи з вищевикладеної позиції, працюю над проблемною темою: «Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії»
На мою думку, розвиток критичного мислення учнів в умовах сучасного інформаційного суспільства є надзвичайно актуальним та важливим. Розвиваючи вміння критично аналізувати джерела інформації, саму інформацію, інтерпретацію автора, ми формуємо творчого  учня, розвинену особистість, свідомого громадянина. Учень не тільки має аналізувати інформацію, він повинен працювати з нею, починаючи від вміння записати її, оформити у ЛОС, вказати причинно-наслідкові зв’язки, закінчуючи вмінням опрацьовувати інформацію в електронному вигляді. Не менш важливим є вміння на основі вивченої інформації зробити власну інтерпретацію, висновок, порівняти з іншою.
Технології які дозволяють досягнути поставленої мети обираю відповідно поставленої мети. Превагу надаю різним формам роботи з історичними джерелами, технологіям дослідження, аналізу, порівняння та презентації отриманих результатів.
Переконаний, що історична наука має забезпечити платформу для формування творчого учня , громадянського суспільства. Навчити дитину робити свій вибір  і бути готовим нести за нього відповідальність – мета моєї педагогічної діяльності.  Думаю що це під силу вчителю який і сам живе за таким  правилом.

Немає коментарів:

Дописати коментар